هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

'اسداله کبیر' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قانون ممنوعیت دریافت حقوق اعضای شورای شهر از شهرداری تحت هر عنوان، تصریح کرد: امسال هم سرمربی شهرداری خواهم بود اما هیچ گونه قرارداد مالی با تیم نخواهم داشت.

وی افزود: این نوع همکاری من در سال جاری به خیلی ها نشان خواهد داد که کبیر برای دفاع از بسکتبال وارد شورا شده و به رای آن هایی که برای ورزش به من رای دادند، احترام می گذارم.

وی در مورد قرارداد سال گذشته خود گفت: در فروردین 92 زمانی که با تیم شهرداری قرارداد بستم هنوز به عنوان عضو شورا رای نیاورده بودم از سوی دیگر در خرداد نیز که انتخابات برگزار شده بود به مدت سه ماه هنوز کار خود را در شورا شروع نکرده بودیم.

کبیر افزود: عضویت ما در شورا از 12 شهریور آغاز شد و این تاریخ زمانی بود که شش ماه از قرارداد من با شهرداری به عنوان سرمربی تیم گذشته شده بود و هیچ ایراد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

رییس کمیته ورزش شورای شهر گرگان در ادامه گفت: اعضای شورا به نحوه مدیریت تیم اعتراض داشتند بر همین اساس می خواستند نظارت بیشتری بر عملکرد تیم داشته باشند که باعث شد هیات امناء و هیات مدیره تشکیل شود.

کبیر با بیان این که اعضای هیات امناء در هیات مدیره حضور ندارند افزود: بر اساس استعلام انجام شده، اعضای هیات امناء نمی توانند همزمان در هیات مدیره هم باشند و تنها هیات امناء تشکیل شده است.

وی یادآور شد: من به عنوان رییس کمیته ورزش و نماینده شورا و شهردار به عنوان مدیرعامل تیم، مانند گذشته کار را پیش می بریم و هر ماه گزارش کاملی از عملکرد تیم به هیات امناء ارائه می دهیم.

به گفته کبیر، حضور حامیان مالی در قالب هیات امناء با تصمیم اعضای شورای شهر، میسر شده که بر این اساس مقرر شد افرادی که به عنوان حامی مالی به تیم کمک کنند جزء هیات امناء قرار بگیرند تا بتوانند از نزدیک در جریان مشکلات تیم قرار داشته باشند.

وی از ارائه پیشنهاد جدید به همکاران خود سخن گفت و افزود: می خواهم به اعضای شورا پیشنهاد کنم که در هر مسابقه خارج از گرگان، یکی از اعضا همراه تیم باشد که این مسئله موجب کمک بهتر همکاران به تیم خواهد شد.

کبیر ضمن تقدیر از پیگیری های شهردار گرگان در جذب حامیان اظهار کرد: در روزهای نخست که شهردار انتخاب شده بود برخی می گفتند که او نسبت به ورزش نظر مساعدی ندارد اما اکنون می بینیم که به ورزش اول شهر چگونه توجه دارد و همراه اعضای شورا به دنبال آن هستند که تیمی در خور شهر گرگان داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: از ابتدای فصل، کار خود را با حضور یک بازیکن خارجی آغاز خواهیم کرد و در صدد جذب بازیکن داخلی در پست های چهار و پنج از میان بازیکنان ملی پوش هستیم.

کبیر در باره کادر فنی نیمکت خود اظهار کرد: عطاءاله عیدمحمدی که دو فصل در کنار من بود، امسال به علت شرایط خاص در گنبدکاووس نمی تواند در کنارم باشد، اما از صالح مخدومی و ساعد کریمی استفاده خواهم کرد و اگر نیاز باشد یک مربی بومی دیگر را نیز جذب می کنم.

گفته می شود که اسداله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، سال گذشته با عقد قراردادی کلان حقوق چند میلیونی از این تیم دریافت کرده است.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ، اخبارشهرستانها,
[ دو شنبه 14 مهر 1393 ] [ 13:32 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar